Często zadawane pytania

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, możesz w każdej chwili się z nami skontaktować

W jaki sposób klienci znajdą mnie na Proplo?
Klienci używając filtrów otrzymują listę profili projektantów pasujących do ich potrzeb. Po zapoznaniu się z ofertą biura projektowego, klienci uzupełniają i wysyłają zapytanie o współpracę. 

Aby opublikować profil swojego biura projektowego na Proplo musisz zasubskrybować konto Standard. 

Jak mogę uzyskać dostęp do danych kontaktowych klienta i jak się z nim skontaktować?

Klient zainteresowany współpracą z Tobą wysyła zapytanie, które otrzymujesz na swój adres email. Jeżeli zdecydujesz się zapłacić za dostęp do danych kontaktowych klienta, otrzymasz te dane w kolejnej wiadomości email.

Ile kosztuje dostęp do danych kontaktowych klienta?
Koszt dostępu do danych kontaktowych klientów wynosi w obecnej promocji od 4 zł netto do 14 zł netto. Cena zależna jest od usług, którymi jest zainteresowany klient. 

Skąd pochodzą klienci, którzy szukają projektantów na Proplo?

Proplo prowadzi szeroko zakrojone działania promocyjne w internecie, które skutecznie przyciągają osoby poszukujące wyjątkowych projektantów.

Czy za brak podjęcia współpracy z klientem naliczane są jakieś kary?
Nie, nie naliczamy żadnych kar, jeżeli nie zdecydujesz się na zapłacenie za dane kontaktowe klienta lub nie rozpoczniesz z nim współpracy.
Czym różni się konto Standard od konta Basic?
Konto Basic i konto Standard na platformie Proplo.pl różnią się przede wszystkim zakresem dostępnych funkcjonalności i widocznością profilu. Dedykowane są profesjonalistom szukającym zleceń w zakresie projektowania wnętrz.

Konto Basic: Jest darmowe i umożliwia uzupełnienie profilu, jednak nie pozwala na jego opublikowanie i widoczność dla klientów szukających projektantów wnętrz na platformie. Rejestracja na Proplo jest równoznaczna z założeniem konta Basic, dzięki czemu:
  • otrzymujesz dostęp do kreatora profesjonalnego profilu biura projektowego online,
  • możesz udostępniać stworzony profil w internecie poza Proplo dzięki dedykowanemu linkowi do profilu (np. w mediach społecznościowych albo przesyłać potencjalnym klientom jako swoje portfolio),
  • klienci, którzy odwiedzą Twój profil mogą wysłać do Ciebie zapytanie o współpracę - kontakt do zainteresowanych współpracą klientów jest płatny zgodnie z aktualnym cennikiem,
  • możesz filtrować i zapisywać inspiracje oraz projektantów wnętrz widoczne w bazie na Proplo.

Konto Standard: To płatna subskrypcja, która pozwala opublikować profil biura projektowego na Proplo, zwiększając widoczność i umożliwiając otrzymywanie zapytań o współpracę od klientów. Aby korzystać z tych funkcjonalności, należy aktywować płatną subskrypcję. W koncie Standard zawarty jest dostęp do wszystkich funkcji konta Basic, a ponadto:
  • pozwala opublikować profil swojego biura projektowego na Proplo i otrzymywać zapytania o współpracę od klientów szukających projektantów wnętrz na Proplo,
  • profile z kontem Standard wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na Proplo,
  • profile z kontem Standard wyświetlają się w wynikach wyszukiwania  w wyszukiwarkach internetowych (np. google, bing).
Do czego zobowiązuje mnie rejestracja na Proplo?

Rejestracja na Proplo jest jednoznaczna z założeniem darmowego konta Basic.

Aby opublikować profil swojego biura projektowego na Proplo i być widocznym dla tysięcy klientów szukających projektantów wnętrz na Proplo, musisz aktywować płatną subskrypcję konta Standard.

Rejestracja na Proplo jest jednoznaczna z założeniem darmowego konta Basic.

Czy muszę mieć swoją działalność gospodarczą?
Nie, nie musisz mieć otwartej działalności gospodarczej. Wystarczy, że świadczysz usługi projektowania wnętrz na wysokim poziomie i poszukujesz nowych klientów, a formę rozliczenia zostawiamy Tobie i klientowi.
Kiedy mogę anulować subskrypcję konta Standard?

Anulowanie subskrypcji konta Standard możliwe jest w dowolnym momencie.

Po anulowaniu, Twój profil przestanie być widoczny dla tysięcy klientów szukających projektantów wnętrz na Proplo po zakończeniu opłaconego okresu.

Co się stanie z moim profilem, jeśli nie opłacę kolejnego miesiąca subskrypcji konta Standard?

Jeśli nie opłacisz kolejnego miesiąca subskrypcji, Twoje konto zostanie zmienione z konta Standard na Basic. Oznacza to, że profil Twojego biura projektowego nie będzie już widoczny dla tysięcy klientów szukających projektantów wnętrz na Proplo. Natomiast nadal możliwe będzie dzielenie się swoim profilem w dowolnym miejscu w internecie.

Po ponownym aktywowaniu subskrypcji konta Standard profil będzie można opublikować na Proplo.

Jaką mam gwarancję, że będę otrzymywać zapytania od klientów?
To klienci decydują z jakim projektantem chcą nawiązać współpracę, dlatego nie możemy zagwarantować Ci, że będziesz otrzymywać od nich zapytania. Od jakości Twojego profilu zależy czy zwrócą na Ciebie uwagę. Widzimy natomiast, że im pełniejszy profil, z większą liczbą projektów i zdjęć realizacji tym więcej zapytań od klientów. 
W jaki sposób mogę opłacić usługi Proplo
Płacisz wygodnie raz w miesiącu.
Nie wymagamy od Ciebie podawania jakichkolwiek danych karty płatniczej w Proplo.
Po zakończonym miesiącu kalendarzowym podliczamy wszystkie zakupione przez Ciebie kontakty oraz opłatę subskrypcyjną za płatne konto z którego korzystasz.
Na podany przez Ciebie adres e-mail wysyłamy rachunek lub fakturę elektroniczną. W fakturze znajdziesz link do wygodnej płatności online ale możesz też dokonać opłaty tradycyjnym przelewm bankowym.
Co zrobić, żeby otrzymywać więcej zapytań od klientów?
Klienci zainteresowani współpracą z projektantami wnętrz zwracają dużą uwagę na wcześniejsze realizacje. Klienci doceniają, że mogą poznać orientacyjne koszty współpracy z danym projektantem. Trzecim najważniejszym elementem jest dobrze opisany proces współpracy. Zadbanie o te elementy zwiększy szanse na więcej zapytań dla Ciebie.