Często zadawane pytania

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, możesz w każdej chwili się z nami skontaktować

W jaki sposób klienci znajdą mnie na Proplo?

Klienci używają filtrów i otrzymują listę profili projektantów pasujących do ich potrzeb. Po zainteresowaniu się z ofertą biura projektowego, klienci uzupełniają i wysyłają zapytanie o współpracę.

Aby opublikować profi swojego biura projektowego na Proplo musisz zasubskrybować konto Standard.

Jak mogę uzyskać dostęp do danych kontaktowych klienta i jak się z nim skontaktować?

Klient zainteresowany współpracą z Tobą wysyła zapytanie, które otrzymujesz na swój adres email. Jeżeli zdecydujesz się zapłacić za dostęp do danych kontaktowych klienta, otrzymasz te dane w kolejnej wiadomości email.

Ile kosztuje dostęp do danych kontaktowych klienta?

Koszt dostępu do danych kontaktowych klientów wynosi od 4 zł netto do 14 zł netto (w zależności od usług, którymi klient jest zainteresowany).

Zobacz pełny cennik
Skąd pochodzą klienci, którzy szukają projektantów na Proplo?

Proplo prowadzi szeroko zakrojone działania promocyjne w internecie, które skutecznie przyciągają osoby poszukujące wyjątkowych projektantów.

Czy za nie zdecydowanie się na współpracę z klientem naliczane są kary?
Nie, nie naliczamy żadnych kar, jeżeli nie zdecydujesz się na zapłacenie za dane kontaktowe klienta lub nie rozpoczniesz z nim współpracy.
Czym różni się konto Standard od konta Basic?

Posiadając konto Basic:

  • otrzymujesz dostęp do kreatora profesjonalnego profilu biura projektowego online
  • możesz udostępniać stworzony profil w internecie poza Proplo (np. w mediach społecznościowych albo przesyłać potencjalnym klientom jako swoje portfolio)
  • Twój profil jest widoczny w wyszukiwarkach internetowych
  • klienci, którzy odwiedzą Twój profil mogą wysłać do Ciebie zapytanie o współpracę - kontakt do zainteresowanych współpracą klientów od 4 zł netto
  • możesz filtrować i zapisywać inspiracje wnętrz oraz projektantów wnętrz widoczne w bazie na Proplo

Założenie i prowadzenie konta Basic jest darmowe.

Konto Standard zawiera w sobie wszystkie korzyści konta Basic, a dodatkowo pozwala opublikować profil swojego biura projektowego na Proplo i otrzymywać zapytania o współpracę od klientów szukających projektantów wnętrz na Proplo.

Do czego zobowiązuje mnie rejestracja na Proplo?

Rejestracja na Proplo jest jednoznaczna z założeniem darmowego konta Basic.

Aby opublikować profil swojego biura projektowego na Proplo i być widocznym dla tysięcy klientów szukających projektantów wnętrz na Proplo, musisz aktywować płatną subskrypcję konta Standard.

Rejestracja na Proplo jest jednoznaczna z założeniem darmowego konta Basic.

Czy muszę mieć swoją działalność gospodarczą?
Nie, nie musisz mieć otwartej działalności gospodarczej. Wystarczy, że świadczysz usługi projektowania wnętrz na wysokim poziomie i poszukujesz nowych klientów, a formę rozliczenia zostawiamy Tobie i klientowi.
Kiedy mogę anulować subskrypcję konta Standard?

Anulowanie subskrypcji konta Standard możliwe jest w dowolnym momencie.

Po anulowaniu, Twój profil przestanie być widoczny dla tysięcy klientów szukających projektantów wnętrz na Proplo po zakończeniu opłaconego okresu.

Co się stanie z moim profilem, jeśli nie opłacę kolejnego miesiąca subskrypcji konta Standard?

Jeśli nie opłacisz kolejnego miesiąca subskrypcji, Twoje konto zostanie zmienione z konta Standard na Basic. Oznacza to, że profil Twojego biura projektowego nie będzie już widoczny dla tysięcy klientów szukających projektantów wnętrz na Proplo. Natomiast nadal możliwe będzie dzielenie się swoim profilem w dowolnym miejscu w internecie.

Po ponownym aktywowaniu subskrypcji konta Standard profil będzie można opublikować na Proplo.

Dlaczego nie mogę wykupić dostępu do konta Plus?
Wciąż pracujemy nad kontem Plus, które planujemy uruchomić w 2025 roku.